Identiteetti on hukas. Mä en oikein enää usko mihinkää ja lisäksi oon ihan huono kirjottamaanki. Sain tänään äidinkielen esseen takas ja vain 25p. En ollu ajatellu asiaa tarpeeksi syvällisesti ja muuta semmosta. Kieli hyvää ja lässynlää.

Töis on kauhee kiire. On paljo vaatimuksia pomolta ja sit ku pitää vielä käydä kouluaki. Eilen olin ekan tunnin niin koomas et kuuntelus vaan rastitin jotain ku en jaksanu keskittyä. Tulis jo kesä. Sit tokaks oli hyppytunti ja nukuin sen melki kokonaan koulus. Ensi käytävän sohvalla. Sit siivooja tuli ja jouduin mennä muualle. Yritin tehdä läksyt mut ei siitä tullu mitää. Nukuin sit kirjan päällä ja sain leukaan musteesta osan (Sen huomasin tietenki vasta ruokailun jälkeen ku olin vessas ja katoin peiliin...)

Miksi Suomalaiset on niin pessimistejä? Itseki olen välillä ja siitä ei hyvää seuraa. Tulee vaan kohdeltua ihmisiä huonosti. Sit jää harmittaan hirveesti. Ei niin pitäs tehdä.

Huomenna parturiin nii saan vaaleet raidat ja myöhemmin laitan ehkä jotain kirkkaampaa. Ostin tänään myös uuden punasen paidan kesäksi niin eiköhän tää tästä. Onneksi on tullu palkka niin saa olla rauhas. Ainoo vaan et ne saattaa periä jotain takas opintotuesta.

Ei täs pysy tolkuis. Meen nukkumaan. Pitää jatkaa toiste.