Mun rakas opetti mut kattoon Narutoa animena. Ihastuin valtavasti päähenkilöön. Se on heppu joka ei koskaan luovuta. Ninja joka on rautaa eikä milloinkaan päästä irti otettaan. Sellaisia ihmisiä oikeassa elämässäkin on. Itse en sitä aina ole ollut. Menetin kiinnostukseni elämään, mutten kuollakkaan tahtonut. Riutuminen kuilun reunalla on pahempaa kuin itse kuolema. Synkkinä hetkinäni vajoan taas.

Olen lääkeriippuvainen ja syön huonosti. Minulla ei ole enää aitoja ystäviä. Ainoastaan on kulta. Hän toi minut takaisin elämään ja hänen kanssaan tahtoisin jatkaa aikojeni loppuun. Ihmisen sisällä on tyhjä aukko. Pitää olla jokin päämäärä. Elämän tarkoitus. Jos sen kadottaa niin ei ole mitään. Rakkaus on ehkä lähinnä elämän tarkoitusta mitä olen löytänyt. Silti jokin sanoo, että vielä senkin jälkeen on jokin pois hyvästä.

Kaduttaa tavallaan kun menetin neitsyyden. En saa sitä koskaan takaisin vaikka kuinka tahtoisin. Seksi sattuu. Silti se on kaunista ja nautinnollista. Se toi meidät lähemmäs toisiamme. Rakastan ja silti sattuu. Miksi? Tää on niin vaikeaa. Kun lukio on ohi niin tarvin ammatin. Tahdon tehdä jotain millä oikeasti on väliä. Mä en ymmärrä miksi oon tuossa työssä, jossa tienaa vähän ja se on yhdentekevää. Tahdon jotakin parempaa. Se on kuitenkin oikotie parempaan tulevaisuuteen. Mun on siis otettava tämä tilaisuus vastaan ja tehtävä töitä.

Näin unen, jossa me mentiin kihloihin, mutta kaikki ei menny niin kuin piti, koska me ei oltu samaa mieltä. Unen lopussa olin jostain syystä menos pomoni puheille. Sitte näin tilanteen, jossa joku tyyppi oli hyökännyt toisen kimppuun. Menin heti ja puutuin siihen sanomalla jotain, et: "mitä täällä tapahtuu?" Sitte sen hyökääjän takaa tuli kolme lisää ja ne kaikki hyökkäs mun kimppuun. Heräsin sydän lyöden tunteeseen, että mun selässä on varmaan kymmenet hampaat.

Tuossa unessa sekoittui mun kaikki asiat lähiajalta ja myös pelko. Miksi mä näen aina painajaisia. Se oli kyllä joskus syynä siihen miksi e tahtonu nukkua. Pienenä näin aivan jatkuvasti painajaisia. Aiva niin ku ei elämä olisi muutenki tarpeeksi tuskallista. Sit vielä tulee kaikki pahat unet.

Tässä ei enää auta muu kuin ruveta nukkuun ja ajatella Naruton sanomaa. Suosittelen sarjaa kaikille, jotka tahtoo valoa ja voimaa. Pelkoakin siitä löytyy, mutta ku siitä pääsee yli niin se on yllättävän antoisaa.